Garanti ve İade

GARANTİ ŞARTLARI


     Sattığınız ürünlerin garantisi var mıdır?

    fabfatih.com.tr alışveriş sitesinde yer alan tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. 

    Yeni satın aldığım ürün arızalı çıktı, ne yapmalıyım?

  

   Tamir ve değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım  kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.

   Yeni satın aldığım ürün arızalı çıktı, ürünü size göndersem sorun çözülür mü?

   

    Arızalı ürününüzü fabfatih.com.tr'e da gönderebilirsiniz.Tarafımıza göndereceğiniz arızalı ürünü eksiksiz bütün aksesuarları ve ambalajları ile ulaştırmanız gereklidir.

   

    Bu durumda arızalı ürün tarafımızdan da yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Eğer yetkili servis ürünün değişimi yönünde rapor hazırlar ve tarafımıza gönderdiğiniz üründe yukarıda belirtilen aksesuar ve ambalajlar eksik ise değişim işleminde problemler yaşanmaktadır.

   

    Garanti kapsamında bünyemize gönderdiğiniz ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir.
Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise göndermeniz siz müşterilerimizin daha hızlı sonuç almasını sağlamaktadır.

   

    Yeni aldığım ürün arızalı çıktı servise gönderdim ama bir türlü sonuç alamadım?

    Yetkili servis ile herhangi bir sorun yaşamanız halinde bizi en kısa zamanda info@fabfatih.com.tr veya  0 256 231 13 00 - 01 - 022 no'lu Müşteri Hizmetleri telefonumuzdan bilgilendiriniz.fabfatih.com.tr sizin adınıza  yetkili mecralar ile görüşerek kısa sürede sorunu çözüme kavuşturmaya çalışacaktır.

    

   SİPARİŞ İADE VE İPTAL ŞARTLARI

   

    İade etmek için gönderdiğiniz ürünler ile birlikte eksiksiz olarak bulunması gereken öğeleri aşağıda  bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilememektedir.

   

- Ürünün orijinal faturası(Tüm kopyaları ile birlikte), kargo teslim tutanağı örneği

- İade sebebinizi içeren bir not eki(Ürünün iade sebebini belirten notu faturanın yanına ekleyerek  göndermeniz gerekmektedir.)

- İade süresi teslim tarihinden itibaren (7) gündür.7 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. 
Ürün kullanıldığı taktirde iade ve değişim söz konusu değildir.


- İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, ürünü geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade  faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo ücreti varsa bu ücret dahil edilmeden  (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir.Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI
kesilmediği takdirde dikkate alınmayacaktır.

   

    Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade talebinizi iletişim alanındaki iletişim formunu doldurarak bildirmeniz  gerekmektedir. Bizleri 0 256 231 13 00 - 01 - 022 nolu Müşteri Hizmetleri numaramızdan arayarak bu konuda bilgi alabilirisiniz.
Teknik departmanımızın incelemesi sonucu iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen paket ile  birlikte ürünü neden iade ettiğinizi belirten imzalı yazıyı tarafımıza gönderiniz. Onay bilgisi size telefon veya mail yoluyla bildirilecektir.Kargo ile yapılan gönderilerin ücreti gönderen kişiye aittir. Karşı ödemeli gönderimler kabul edilmeyecektir. Servisimize gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır.

   

    İade edilen ürünler tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi,  bankanızın inisiyatifindedir.Bu konuda fabfatih.com.tr'in herhangi bir yaptırımı söz konusu değildir. Kredi kartına yapılan iadeler en geç 1 - 5 hafta içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 10 gün  içerisinde hesaba yansımaktadır. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.Kredi kartınızdan yapılan işlem taksitlendirilmiş işlem olduğundan 
kredi kartı hesabınıza ürün bedeli iade edilmesine rağmen taksitlendirilmiş miktar her ay bir giriş(+),  bir çıkış (-) işlemi olarak yansımaktadır.

   

    Üründe herhangi bir kusur ya da arıza olmadığı halde gönderim yapılıyorsa, ürün bedelinin iadesi yapılırken ilk gönderim masrafı hesaptan düşülerek yapılır. Mağazamızda iade işlemleri sadece hafta içi saat 09:00-17:00 'a  kadar yapılmaktadır.

   

    fabfatih.com.tr sitesinden satın aldığınız ürün henüz tarafımızdan kargoya verilmemişse iletişim bölümündeki formu sipariş iptali nedenini de belirterek eksiksiz bir şekilde doldurup gönderebilir ya da 0 256 231 13 00 - 01 - 022 nolu  müşteri hizmetlerimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Müşteri Hizmetlerinden iptal onayı alındıktan sonra 
yukarıda belirtilen prosedürler devreye girer.

   

    fabfatih.com.tr sitesinden satın aldığınız ürünün faturası kesilmiş,  ürün kargoya verilmiş ve tarafınızdan  henüz teslim alınmamış ise  yine iletişim bölümündeki formu sipariş iptali nedenini de belirterek eksiksiz bir şekilde doldurup gönderebilir ya da 0 256 231 13 00 - 01 - 022 nolu müşteri hizmetlerimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. 
Bu tür iptal işlemlerinde tüm kargo giderleri alıcıya olacaktır. Müşteri Hizmetlerinden iptal onayı alındıktan sonra yukarıda belirtilen prosedürler devreye girer.

   

    fabfatih.com.tr sitesinden satın aldığınız ürün veya ürünleri sorunsuz olarak teslim almışsanız ve teslim  tutanağını imzalamış iseniz satın aldığınız ürünleri faturası ile birlikte tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün  tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde neden belirterek iade  edebilirsiniz. Müşteri Hizmetlerinden iptal onayı alındıktan sonra yukarıda belirtilen prosedürler devreye girer.

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır